Vygantas Vanagas: Politikos senbuvis nekeičia komandos

Mes kiekvienoje pozicijoje stengiamės dirbti konstruktyviai ir įgyvendinti savo programoje iškeltus tikslus. Niekada nesivėlėme į beprasmius ginčus, tai neduoda jokių rezultatų. Gal todėl dažnai dirbdami opozicijoje susilaukdavome visų merų kvietimo bendram darbui. Tiek Saulius Grinkevičius, tiek Valentinas Tamulis daug darbų be mūsų pagalbos nebūtų padarę.

Vygantas Vanagas – vietos savivaldos veteranas. Į pabaigą eina jau penktoji jo kadencija Kėdainių rajono savivaldybės taryboje, kandidatuoja jis ir šeštą kartą, nesiblaškydamas tarp politinių partijų – visą laiką Darbo partijos sąraše.

Kokie ilgos patirties rajono savivaldoje privalumai?

Pirmoji kadencija skirta susipažinti su darbo tvarka, o detaliai įsigilinti į procesus dar sudėtinga. Tik gerai žinant visus darbo niuansus, subtilybes, jau galima gilintis į rengiamus projektus, teikti siūlymus, aktyviai dirbti.

Jums teko dirbti ir pozicijoje, ir opozicinėje frakcijoje. Kuo skiriasi tarybos nario veikla, kai savivaldybei vadovauja bendraminčiai ir oponuojantys politikai?

Mes kiekvienoje pozicijoje stengiamės dirbti konstruktyviai ir įgyvendinti savo programoje iškeltus tikslus. Niekada nesivėlėme į beprasmius ginčus, tai neduoda jokių rezultatų. Gal todėl dažnai dirbdami opozicijoje susilaukdavome visų merų kvietimo bendram darbui. Tiek Saulius Grinkevičius, tiek Valentinas Tamulis daug darbų be mūsų pagalbos nebūtų padarę.

Keletą metų Jūs dirbote vienu iš savivaldybės įmonės „Kėdbusas“ vadovų. Kokią matote šios įmonės perspektyvą? Ar keleivių vežimo paslauga Kėdainių rajone gali būti modernesnė, autobusai naujesni ir patogesni?

Visos iki šiol dirbusios valdžios skyrė per mažai dėmesio ir lėšų „Kėdbusui“, todėl autobusų parkas pas mus senas, o jo išlaikymas brangus. Kaimyninės savivaldybės niekad neapleido šios srities, todėl dabar kai kurių savivaldybių įmonės jau perka naujus elektrinius autobusus.

Dar pernai suburta savivaldybės komisija nagrinėjo „Kėdbuso“ galimybes ir perspektyvas. Pusę metų dirbo, bet sprendimo dar nėra. Rajono vadovams trūksta valios apsispręsti dėl įmonės krypties.

Visuomet nuosekliai laikausi pozicijos, kad „Kėdbusas“ ir keleivių vežimo paslaugos turi likti savivaldybės rankose, nors buvo pasiūlymų pirkti paslaugą iš privačių įmonių. Tokiu keliu Lietuvoje nuėjo tik kelios savivaldybės, daugelis išlaikė keleivių vežimo bendroves savo rankose.

Turim tikslą teikti kokybiškas paslaugas, todėl savivaldybė privalo investuoti ir neatidėlioti sprendimų priėmimo. Tai jau padarė tokios savivaldybės kaip Tauragė, Jonava. Jeigu galėjo jos, Kėdainiai taip pat gali!