Susisiekimo ministras sutiktų „vėl atidaryti“ diskusijas dėl šviesoforų žalių rodyklių

Susisiekimo ministras sutiktų „vėl atidaryti“ diskusijas dėl galimybės pačioms savivaldybės labiau spręsti dėl šviesoforų žalių rodyklių įrengimo. Tokį klausimą uždaviau ministrui vyriausybės valandos metu, nes tam pritariu 100%.
Esu įsitikinęs, kad ne „kažkokie“ valdininkai iš Vilniaus, o būtent merai ar jų įgalioti asmenys turėtų spręsti, kaip turi būti organizuojamas eismas jų miestuose.
O pačios Transporto kompetencijų agentūros sprendimai tikrai neatrodo „rimti“. 2020 metų balandį savo pranešimuose įsakmiai teigia, kad „tos savivaldybės, kurios įrengė lenteles nesiderindamos su TKA, tai padaryti turi iki balandžio 22 d. Kitu atveju, bus laikoma, kad lentelės yra nesuderintos ir turės būti nukabintos“. Kaip tik pirmąjį tų metų ketvirtį visos savivaldybės buvo priverstos tas lenteles nusiimti.
Kitame pranešime, tik jau 2021 metų sausį, TKA teigia, kad „dėl lentelių vertinimo kreipėsi 18 Lietuvos savivaldybių, iš viso buvo gauti 267 prašymai, iš kurių patenkinti – 107“.
Labai profesionalu… liepi nuimti, pagrasini, tačiau vėliau „suteiki malonę“ ir grąžini 107, nes savivalda „pasipiktino“, o gal matomumas sankryžose pagerėjo?
Anot TKA, „apie 40 proc. prašymų grąžinti rodykles buvo atmesta dėl blogo matomumo sankryžoje“. Galite įvertinti patys mūsų miesto sankryžas, kuriose buvo nuimtos rodyklės, ir matomumą jose. O mes pabandysime išjudinti diskusijas dėl galimybės pačioms savivaldybėms ateityje spręsti (ir ne tik šiame klausime), o ne kažkam žiūrint į „google maps".
Apie TKA sprendimus
Liepia nuiimti: https://tka.lt/2020/04/15/keiciama-lenteliu-su-zalia-rodykle-irengimo-vertinimo-metodika/
Peržiūri ir grąžina atgal: https://tka.lt/2021/01/13/lenteles-su-zaliosiomis-rodyklemis-2020-m-statistika/