„Super – duper ekspresas“: 4 valandos 14 minučių vietoj 4 valandos ir 19 minučių

„Super – duper ekspresas“: 4 valandos 14 minučių yra nepalyginamai konkurencingiau ir patraukliau keleiviams nei 4 valandos ir 19 minučių – išdidžiai teigia keleivius geležinkeliais vežančios LTG brangiai apmokami specialistai. Papildomos 4–5 minutės – tiek traukiniui reikėtų užtrukti Kėdainiuose. Neskamba kaip pasityčiojimas?

„Super – duper ekspresas“: 4 valandos 14 minučių yra nepalyginamai konkurencingiau ir patraukliau keleiviams nei 4 valandos ir 19 minučių – išdidžiai teigia keleivius geležinkeliais vežančios LTG brangiai apmokami specialistai. Papildomos 4–5 minutės – tiek traukiniui reikėtų užtrukti Kėdainiuose. Neskamba kaip pasityčiojimas?

Seimo ekonomikos komiteto narių LTG atstovų argumentai ir paaiškinimai, kodėl traukinys aplenkia Kėdainius ir kitus miestus neįtikino. Nepaisydami pašaipių „geležinkelininkų” ir susisiekimo ministerijos atstovų pasisakymų Seimo ekonomikos komitete praėjusią savaitė vėl kilo diskusijos, kuriose kolegos dar kartą ragino LTG labiau bendradarbiauti su savivaldos institucijomis, kad būtų atliepta į gyventojų poreikius ir jiems sukurtos naujos ar atnaujintos buvusios keliavimo geležinkelių transportu galimybės. Klausimas, tikiu, dar ne kartą grįš į komiteto darbotvarkę, nes LTG labai užsispyrusi „kontora”

Pasiskolinu puikią citatą iš kolegos, ekonomikos komiteto pirmininko Kazio Starkevičiaus įrašo: „Super – duper ekspresas“ testoja Kaišiadoryse, Šiauliuose, Joniškyje ir Jelgavoje, o važiuoja kaip ikikariniais laikais, tik tų laikų serviso teks dar 100 metų palaukti. […] kėdainiečiams rekomenduojama patogiai pasivažinėti iki Šiaulių ir ten gaudyti neapsakomu XIX amžiaus greičiu pūškuojantį „ekspresą“, kuriam 5 minutėms sustoti – per didėlė prabanga.”

Sutinku su tokia ironija 100%.

Dalinuosi nuoroda į Kazio Starkevičiaus įrašą, kuriame palyginami kelionės greičiai bei maršrutai dabar ir tarpukariu. Manau vertas dėmesio tekstas. https://www.facebook.com/share/p/oAw193HyJZX3K11Y/?mibextid=WC7FNe

Na, o šiandien kartu su ekonomikos komiteto kolegomis organizuojame tarptautinę konferenciją „Kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo galimybės ir alternatyvų paieškos”, kur kolegos iš Lenkijos dalinasi savo patirtimi tiesiant automagistrales Lenkijoje. Jie tiesia naujus, mūsų kelių prižiūrėtojai pradeda kalbėti apie lopijimą.

Konferencijoje dalyvauja ir susisiekimo ministras bei viceministrė - turėsių progą dar kartą kalbėti ne tik apie kelius, bet ir geležinkelį. Kad ir kaip nepatogu jiems tai.

Negaliu pritarti ministerijos pozicijai, kad įvairios jų atsakomybėje esančios paslaugos nepasiekia ir, planuojama, nesieks regionų. Ir tai ne tik LTG, o ir Lietuvos paštas, kurio paslaugos po truputį traukiasi iš rajonų. Tai, kur tas regionų stiprinimas, kolegos?

Na ir pabaigai - mačiau viešoje erdvėje ir LTG komentarus, kurie neigia, kad vyko tokios diskusijos ekonomikos komitete. Tai mano komentaras Jums: mielieji, susikoncentruokit į darbus, kurie būtų naudingi gyventojams, o ne meluokite per savo viešųjų ryšių specialistus!

Didelis ačiū komiteto pirmininkui ir kolegoms iš ekonomikos komiteto, kurie palaiko sprendžiant šį klausimą.

Siūlyk savo idėją Kėdainiams

KĖDAINIAI yra VISŲ, todėl kviečiame siūlyti idėjas Kėdainių miesto ir rajono ateičiai.